10 de outubro | Raquel Castro | Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino
17 de outubro | Antón Cortizas | Escribir teatro dende o anfiteatro
24 de outubro | Carlos Labraña | Teatro para ler, teatro para pensar
31 de outubro | Manuel Núñez Singala | Normalización da lingua, identidade e literatura
7 de novembro | Sabela Gago | Literatura infantil e dramatización
Estes foron os obxectivos:
• Dar a coñecer estratexias, recursos e ferramentas para achegar o teatro e a dramatización á infancia e adolescencia.
• Divulgar experiencias e producións de Literatura Infantil e Xuvenil galega da man das propias creadoras/es (autoras/es, ilustradoras/es), aspecto fundamental entre futuros docentes da Educación Infantil e Primaria.
• Reforzar as carencias dos currículos académicos en materias específicas para o traballo coa literatura dramática e a representación na etapa da Educación Infantil e Primaria.
• Desenvolver coloquios/conversas coas creadoras/es participantes (autoras/es textuais, da ilustración, escenógrafas/os, directoras/os…) para contrastar as liñas de creación das persoas participantes coa percepción que os usuarios/consumidores teñen da súa produción. 
• Valorar as potencialidades do teatro e as súas múltiples dimensións na práctica docente e na formación da infancia. 
• Tomar conciencia entre o alumnado, mediadores e público en xeral da importancia de coñecer a literatura para os máis novos, saber recomendar as obras de calidade e, sobre todo, aquelas que promovan valores en positivo, entre eles a literatura dramática.
• Visibilizar a produción e potencialidades da literatura dramática para a infancia e adolescencia, incidindo en criterios de selección coherentes e acordes ao coñecemento da evolución histórica destas producións. 
• Valorar o papel dos docentes e a escola como dinamizadores, programadores e normalizadores culturais.
A seguir, a crónica videográfica do ciclo, cortesía de UVigoTV:
Ciclo de Literatura Infantil e Xuvenil 2017
O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil
Salón Emilia Pardo Bazán, Facultade de Historia - Campus de Ourense
| 
			 | 
			
			 Intervención de Isabel Mociño 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Intervención de Cesáreo Sánchez 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Cesáreo Sánchez 
			Presidente, Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Intervención de Valentín García 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Valentín García Gómez 
			Secretario Xeral de Política Lingüística, Xunta de Galicia. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Intervención de Xosé Manuel Cid 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Xosé Manuel Cid 
			Que facemos co teatro? 
			03 de Outubro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Presentación de Que facemos co teatro? 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Que facemos co teatro? 
			Intervención de Paula Carballeira 
			Paula Carballeira 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Que facemos co teatro? 
			Rolda de preguntas 
			Paula Carballeira 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Actuación de 2nafronteira 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Carmen Penín 
			Maurizio Polsinelli 
			Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino 
			10 de Outubro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Presentación de Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino 
			Intervención de Raquel Castro 
			Raquel Castro 
			Dramaturga 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Teatro, unha ferramenta imprescindible no ensino 
			Rolda de preguntas 
			Raquel Castro 
			Dramaturga 
			Escribir dende o anfiteatro 
			17 de Outubro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Presentación de Escribir dende o anfiteatro 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Escribir dende o anfiteatro 
			Intervención de Antón Cortizas 
			Antón Cortizas 
			Mestre e Escritor 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Escribir dende o anfiteatro 
			Rolda de preguntas 
			Antón Cortizas 
			Mestre e Escritor 
			Teatro para ler, teatro para pensar 
			24 de Outubro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Teatro para ler, teatro para pensar 
			Screencast 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			Carlos Labraña 
			Dramaturgo 
			Normalización de la lengua, identidad y literatura 
			31 de Outubro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Presentación de Normalización da lingua, identidade e literatura 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Normalización da lingua, identidade e literatura 
			Intervención de Manuel Nuñez 
			Manuel Nuñez Singala 
			USC 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Normalización da lingua, identidade e literatura 
			Rolda de preguntas 
			Manuel Nuñez Singala 
			USC 
			Literatura infantil e dramatización 
			07 de Novembro de 2017 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Presentación de Literatura infantil e dramatización 
			O Teatro e as súas potencialidades na educación infantil 
			Presenta: Isabel Mociño 
			Profesora, Facultade de Ciencias da Educación. Universidade de Vigo. 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Literatura infantil e dramatización 
			Intervención de Sabela Gago 
			Sabela Gago 
			Actriz 
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 Literatura infantil y dramatización 
			Rolda de preguntas 
			Sabela Gago 
			Actriz 
			 | 
		


		


			



















